Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Linda - 4 maj 2014 18:50

Anledningen till att jag startar en blogg nu är att jag vill dela med mig om hur min väg till ett smalare liv kommer se ut.

Jag har alltid varit kraftig.. Eller säkert i många ögon, fet.
Jag har länge sagt till min make. En graviditet till sen ska jag ta tag i mig själv..

Jag har prövat pulver, sopor och andra olika dieter.

Vårt första barn dog 2010 i plötslig spädbarnsdöd, jag försäkra hålla igen och inte sörjäta. Börja äta bra då. Jag blev gravid igen och födde en underbar pojke 2011. Jag började promenera och äta bra, mycket kött och grönsaker. Inga kolhydrater.

Vi ville ha barn igen, jag blev stressad och börja äta slarvig och blev inte gravid. Jag tog tag i mig själv och börja promenera och äta mindre. Jag blev gravid. MEN slutade med MA i vecka 14. Vid denna tidpunkten är jag fortfarande "fet".
Jag börjar med 5.2 dieten och inser att den är inte gjord för mig. Jag börjar då med KBT viktnedgång. Går ner i vikt och blir gravid igen och nu är vi inne i börja av mars 2014.. MEN denna gången slutade det med ett MF i vecka 8..

Båda läkarena har kommenterat min vikt och föreslagit en magsäcksoperation.

Nu känner jag att jag är redo. Jag är trött på allt misslyckande. Jag får inga barn i denna stora kropp.
Jag vill kunna gå en promenad utan att ha ont i fotlederna, Ha mer ork, Kunna leka med min 3 åring. Nu jäklar!

Imorgon ska jag till vårdcentralen och träffa läkaren för att be om en remiss til överviktsenheten.
Återkommer! ?

Presentation

Min väg till ett bättre liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards